.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با مهندس طاهایی
علیرضا قلی زاده
  سخنی با مهندس طاهایی

همانگونه که از پیش هم حدس زده می شد تغییر و جابجایی فرمانداران در استان مازندران از ماه گذشته آغاز و پیش بینی می شود این امر در برخی از شهرهای دیگر نیز ادامه یابد.
این تغییرات در حالی در شهرستان های نکا،میاندرود،ساری،محمودآباد و نور صورت گرفت که چند ماهی تا پایان دولت دهم زمان باقی نمانده و از دید کارشناسان یکی از نامناسب ترین اوقات برای جابجایی در این سطح در یک استان می باشد.
شاید اغراق نباشد که بگوییم مهندس طاهایی استاندار مجرب  و پرتلاش مازندران از آن دسته استاندارانی است که همواره سعی بر حفظ نیروهای خود داشته و کمتر به راحتی راضی به انجام تغییرات در حوزه مدیران زیر مجموعه خود می شود آن هم در زمانی که این تغییرات می تواند شائبه هایی را برای مردم ایجاب نماید.
از طرفی شنیده شده که این تغییرات مورد رضایت استاندار مازندران نبوده و فشارهایی از سوی بعضی افراد برای این جابجایی ها صورت گرفته که صحت این موضوع تا این لحظه معقولانه به نظر می آید.
علی ایحال این تغییرات چه با خواسته استاندار و یا مخالفت وی در استان رقم خورده و انتظار این بود که مهندس طاهایی در قبال این قضیه مقاومت بیشتری از خود نشان می داد.البته به کارگیری مجدد افراد برکنار شده در فرمانداری های دیگر حکایت از توانمندی آنان از دید استاندار!داشته و اگر قرار بر عدم توانمندی این افراد بود دیگر توجیهی برای استفاده مجددشان در پست های فرمانداری نبود.
به هر ترتیب این تغییرات در استان با معارفه هایی که انجام شد،صورت پذیرفت و شنیده ها حکایت از تداوم این عزل و نصب ها در روزهای آینده در شهرهای دیگر دارد. اما ایکاش استاندار مازندران با مردم استان و شهرهایی که این تغییرات در آن انجام شد بطور شفاف علت این تصمیمات را در میان می گذاشت تا لااقل از بسیاری صحبت ها و گمانه زنی هایی که هم اکنون در بین مردم شایعه شده جلوگیری نماید.
اما نکته ای را که باید خدمت استاندار محترم مازندران یادآوری نمود آن است همانطور که جنابعالی مستحضرید امروز مازندران بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش در سیستم اداری است.مشکل امروز مازندران با تغییراتی این چنینی و در رده های فرمانداری و برخی از مدیریت های استانداری آن هم در آستانه چند ماه مانده به انتخابات قابل حل نیست.
مشکل امروز مازندران به عقیده بسیاری از کارشناسان، بیکاری جوانان تحصیلکرده،مشکلات اقتصادی مردم،گرفتاری های تولید کنندگان،رکود کارخانه های صنعتی و تعطیلی برخی شرکت ها،آمار بالای طلاق،مشکلات کشاورزی و....بوده که بنده ضعف آن را مستقیما" در عدم عملکرد صحیح مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه می دانم.
امروز مازندران در حالیکه باید از فشارها بر آن کاسته و مردم شاهد انجام بیشتر خدمات از سوی نمایندگان دولت در دستگاه های اجرایی همچون استان های دیگر باشند  باید شاهد اینگونه تصمیم گیری ها بوده و تاوان آن را پرداخت نماید.
آقای استاندار!
هر چند این حق شماست که نسبت به عزل و نصب ها تصمیم بگیرید اما انتظار این بود با همین جدیت با برخی مدیران ضعیف استان در دستگاه های اجرایی نیز برخورد کرده تا شاهد مشکلاتی که پیش تر بدان اشاره شد و شما خود بهتر از هر شخص دیگری بدان ها واقفید در استان نبودیم.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1391
سلام اقای قلی زاده. قیافت اصل مازندرانیه! مرحبا!
نا شناس 30 دي 1391
لااقل یکی با دل و جرات پیدا شد و تونست مسائل این چند روز را علنا" تذکر بده.البته مواظب خودت خیلی باش که کار دستت ندی
نا شناس 30 دي 1391
با اینکه در بعضی از مسائل با نویسنده مطلب اختلاف نظر دارم اما این مطلب را واقعا به موقع نوشت هر چند احساس می کنم خیلی چیزها را نگفت
حمید 1 بهمن 1391
با سلام حمیدم! البته بیشتر مشکلات بر میگرده به دخالت های بیجای نمایندگان مجلس در امور اجرایی مانند نماینده مجلس بهشهر این اقا چون وام دار اونهایی هست که تو ستاد انتخاباتی وی فعالیت داشتند به اونها هم قول مسئولیت داده لذا الان سخت پیگیر جابجایی اونهاسا از جمله تغییر مسئول هلال احمر بهشهر مسئول اموزش وپرورش بهشهر وپیگیر زیاد برای جابجایی فرماندار بهشهر که فعلا یک مرحله موفق شد وجابجایی رئیس بند امیر اباد و....که خیلیه.... اینا اگه بزارن مسئولین اجرائی کارشون رو انجام میدن از طرفی هم فقط به فکر اعوان وانصار خودشون در اشتغال زایی هستند!!!! از مسئولین نظارتی تقاضا میشه پیگیر عملکر این اقا وفعالیت های اقتصادی وی باشن!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.